Instituce má zájem o servisní podpora diskového pole - Vyškov
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je servisní podpora diskového pole
- a) Připojení na dohledový systém výrobce - funkcionalita ,,call home“ tj. notifikace provozního a případně chybového stavu do dohledového centra výrobce diskového pole;
- b) Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
- c) Zásahu technika a opravy diskového pole Hitachi a to i případnou výměnu vadných dílů zajištěných Poskytovatelem, cena je zahrnuta ve Smluvní ceně;
- d) Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; vadné vyměněné pevné disky zůstanou ve vlastnictví objednatele;
- e) Zajištění podpory a funkčnosti stávajícího SW (firmware) integrovaného do HW Objednatele včetně jeho případné aktualizace v případě výměny vadných dílů