Poptávka na softwarové služby (Software) - Pardubice
Jan V. žádá o rychlou nabídku na softwarové služby!
Softwarové služby
Podrobný popis:
- požadavky na funkčnost řešení call centra a odbavování hovorů:
- dvě telefonní čísla pro externí síť tvářící se jako pevná linka, ale ideálně mobilní pokud možno s řazením hovorů v desktopové aplikaci např. stylem číslo 1 objednávky, číslo 2 reklamace atd.
- 4-8 vnitřních telefonních čísel
- možnost předání hovoru z jednoho operátora na druhého
- volitelné nastavení, pokud např. jeden operátor hovoří hovor přeskočí na druhého / třetího atd. (dle nastavených pravidel).
- skupinování zákazníků, které prioritně vyřizuje jen ten či onen operátor
- možnost být offline pokud operátor nemůže přijmout hovor
- nastavení pracovní doby, kdy lze přijímat hovory, pokud zákazník volá mimo pracovní dobu hovor spadne do seznamu na obvolání na druhý den
- libovolné nastavení systému ve smyslu přehrávaných zpráv zákazníkovi ve chvíli kdy volá v pracovní dobu i mimo ni.
- libovolné nastavení systému při změně režimu ve smyslu změn při státním svátku, inventuře atp.
- řazení zmeškaných hovorů v desktop aplikaci
- možnost napojit na software APSi tak aby se software dotazoval do adresáře APSi a to vracelo ID (tel. číslo) ke kterému lze zobrazit v desktop aplikaci historii + psát poznámky a dále s tímto pracovat (hledání fulltextem v číslech – ignorace předvoleb či mezer mezi číslicemi)
- softwarový klient na PC - nutnost, je ale nutnost stolní telefon, případně headset zapojený do pc, nebo handsfree.
- softwarový klient na Android (není podmínkou)