Zákazník (Praha) publikuje poptávku na služby callcentra
Služby
Popis:
- poptávám služby callcentra
- rádi bychom oslovili v první vlně 1.000 kontaktů z naší dostupné databáze
- další vlny po 1.000 kontaktech (na základě vyhodnocení efektivity předchozí vlny), s max. celkovým počtem 8.000 oslovených.
- cílem je kontaktovat klienta telefonicky, představit mu důvod kontaktování (zběžné představení produktu) a získat souhlas k zaslání nabídky elektronicky
- následně získat/ověřit emailovou adresu a nabídku odeslat
- veškeré podklady, jakožto call skript a nabídka budou součástí dodávky z naší strany
- po třech dnech by z vaší strany byla uskutečněna druhá vlna navolání, ale pouze již kontaktů, kterým byla zaslána nabídka
- cílem hovoru bude ověření, že nabídku obdrželi a v případě, že je zaujala, je bude již konkrétně kontaktovat náš obchodník
Dále potřebujeme:
- potupně oslovit zhruba 100-150 kontaktů denně
- předávat data elektronicky 1x denně, případně přístup do systému
- pravidelně kontrolovat, zdali se kontakt nedostal na Blacklist (budeme dodávat na pravidelné bázi)
- pracovat v souladu s GDPR
- žádám vás tedy o nezávaznou cenovou nabídku a brzkou odpověď
- v případě, že potřebujete pro nacenění doplnit jakékoli další informace, neváhejte mne prosím kontaktovat.