Poptávka na softwarové řešení virtuální ústředny pro call centrum (Ostatní) - Praha
Romana P. žádá o rychlou nabídku na softwarové řešení virtuální ústředny pro call centrum!
Poptávám software:
Popis: softwarové řešení virtuální ústředny pro call centrum - nahrávání hovorů pevné linky a mobilní telefony Specifikace:
- pro naši sesterskou společnost sháníme SW řešení virtuální ústředny pro nestandartní "call centrum", nahrávání pevných i mobilních telefonů
- pevné linky se nachází na jednom místě v Praze, mobilní telefony jsou na různých místech po celé ČR
- jedná se nahrávání jak příchozích, tak odchozích hovorů
- call centrum nefunguje na bázi příchozí hovor, který agent je volný, obdrží hovor
- každý agent má svoji síť kontaktů a zákazníci také znají jejich mobilní číslo, tudíž volají přímo a je třeba nahrávat tyto hovory (splňující CZ legislativu)
- preferujeme jednoduché uživatelské řešení, možnost reportů a exportů v up-u, servis v případě výpadků
- 15 pevných linek, cca 60 mobilních telefonů po ČR s rychlým nárůstem na 150 mobilních telefonů
- není zde retence 1/3, ale je třeba mít min. 95 % kanálů k dispozici pro většinu mobilních telefonů v jednom momentu Termín: spuštění cca 2-3 měsíce max. Lokalita: Praha Cena: nabídněte
Platnost poptávky: 2 měsíce.
Profil poptávajícího: firma z okresu Praha - hl. město.